.

.

torsdag 26 augusti 2010

Torsdagar är tråkiga dagar.

Först ska killarna till dagis tidigt för dom går till skogen kl 9. Så det vi hinner knappt vara med varandra alls på morgonen, idag han dom bara ligga i min säng en liten stund innan vi vart tvugna att klä på oss och äta frukost. Ibland känner jag för att lämna dom senare men då får jag så dåligt samvete för att dom missar skogen så jag går dit till 9 iaf.
Sen hämtade jag dom kl 17.10 ( jätte pinsam historia eftersom det bara var jag och en förälder till som inte hade hämtat våra barn fast vi hade fått hem en lapp där det stog att vi skulle hämta senast kl17 för attdom hade personalmöte, lappen sitte på anslagstavlan men jag har inte ens skrivit ner datumena än eftersom jag inte trodde att det gällde redan det är bara en vecka sedan dom hade stängt för studiedag)
hem och lagade mat, dom tittade på tv i 30 minuter sedan gick vi ut med hunden, hem och borstade tänderna, läste två böcker och sedan sov dom eftersom fredagar är den enda dagen jag börjar tidigt så då måste dom gå upp mycke tidigare än vanligt.
Jag känner mig snuvad på tid med mina barn i dag, så här har det alltid sett ut på torsdagar men det e min första torsdag efter semestern så den e lite snopen och ledsen.
Inge bra är det på tv som vanligt heller, när ska det komma lite bra serier igen så man har något att se fram emot på kvällen???

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)