.

.

tisdag 10 augusti 2010

Twilight Eclipse

Har precis kollat på Twilight Eclipse men jag tyckte den var dålig, hade hört att den var bra så jag blev besviken men det borde man väl inte blivit efter tvåan som var så dålig att jag spolade, synd för jag tyckte ettan var jätte bra, men men ibland blir det ju så med efter följare även om det känns som dom här var planerade från början.
Sitter och e lite rastlös känns tråkigt att gå upp och sova när man är missnöjd och besviken på dom senaste två timmarna :( Jag gillar att se på film och koppla av tankarna, men en dålig film får ju motsatta effekten på mig så nu sitter jag och e missnöj med livet överhuvudtaget.
Ja se så det kan gå.
Hoppas dagen med killarna blir bra i morgon (jag är ju ledig) riktigt längtar tills i morgon jag har varit så bortskämd med att ha dom varje dag nu så två dagar ifrån dom har skapa lite abstinens, så lite packa förstås, på torsdag reser vi på kick off med jobbet. Ännu mer abstinens ; )

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)