.

.

onsdag 1 september 2010

1a september.

Jag inviger hösten med lite ny planterade höst blommor som jag var och köpte med mamma igår. Y

Ja då är det officiellt höst då.
Men det gör inget jag har alltid älskat hösten, luften är så frisk och det är så mysigt att ta på en höst jacka och kanske en halsduk (Alltid så mysigt med en snygg halsduk som man gillar)och värma sig i solskenet. Alla löv som ändrar färg, osv

Men ändå kom jag på mig själv med att tänka på att jag ska plocka undan solsängen på baksidan och genast for tankarna till nästa sommar, då ska jag....... (Ni vet), genast började jag drömma om varma lata dagar i solskenet på solsängen med barnen som plaskar i poolen och massvis med glass och vatten melon. Åååå bara ett år kvar : )

Nej nu ska vi se fram emot en vacker höst och en vinter med förhoppningsvis lika mycket snö som föregående vinter, jul, julafton och julklappar, julgran advents ljusstakar och tomtar, pepperkakor, lussebullar (från 7 eleven) glögg, och knäck. Åååå (igen) vad mycker fantastiskt vintern har att erbjuda, började just längta nåt enormt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)