.

.

torsdag 23 september 2010

Bantnig, GI mm

Den här gången känns det faktiskt toppen, efter nutrilett bantinigen kom ju kilona tillbaka med blixtens hastighet så det var ju totalt misslyckat.
Den här gången var det inte ens bantning från början utan bara så lätt och gott med GI, när man har hämtat pådagis och hej och hå så stekte jag bara lite lövbiff och skar en sallad vips så var middagen klar och så fortsatte det......

Men sen utvecklades det snbbt till att... nej jag får inte äta det eller det osv.
Nu tror jag att jag har hittat en bra balans och kan äta massa onyttigt skit någon gång utan att det direkt känns som ett misslyckande. jag tror jag har kommit så långt att jag har bra matvanor och jag måste få äta winerbröd, bullar, tårta, ibland för annars blir det bara värre att försöka äta nyttigt därimellan.
Och jag har t.om. lessnat på socker i tet det känns skönt.
Nu är det dags att äta lunch och åka och jobba sen.
  • Frukost, 2 ägg, en kopp te.
  • Lunch spenat soppa, te och kaffe.
  • Middag Crabsticks sallad.

Hoppas det inte smiter in något lockande idag :)

4 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

Skulle aldrig klara mig på enbart 2 ägg till frukost. Hade döt vid 10 hahaha

Erica sa...

"Skönt" att höra att man inte är ensam med täppt nos. Krya på dig :) kram

Unknown sa...

Det känns som att det bara är torsdag och söndag hela tiden! Har du läst det på fler bloggar?

Johanna sa...

ohhh va roligt, och kul att du också kör GI:)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)