.

.

fredag 10 september 2010

Bitter kväll.

Hade tänkt äta nåt grekiskt till middag ett glas vin till och sedan mysa framför en film med barnen, men Micke hämtade barnen på dagis och det slutade så klart med ett rejält bråk innan han gick, jag grät och Leo grät, middan var bara att skita i för lusten att laga grekiskt var bort, och killarna var ledsna och hungriga så jag värmde lite spaggetti och köttfärssås rester till killarna. Sen för att rädda kvällen lite så ordnade jag en godis skatt jakt till killarna. Dom tyckte det var jätte kul så jag tror att deras kväll är fixad iaf men jag är bara ledsen, såg fram emot en mysig fredag med underbara killar och god mat så slutade det så här

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)