.

.

måndag 27 september 2010

Disney on Ice

I år är det Superhjältarna också vilket var ett lustigt sammanträffande, jag köpte den p gårds loppis i lördags för 1kr.

I morse beställde jag biljetter till Årets Disney on Ice eller ja egentligen är det ju nästa år den 2a Januari.

Tänkte att man måste ju vara ute i god tid för biljetterna går som smör i solsken och nu har dom börjat med tv rekloamen så då lär det gå fort. Vi fick jätte bra biljetter på 4e raden det fanns parkett men jag tror inte Robin och Leo skulle se något då efter som det är vanliga stolar på golvet, då blir det ju lite riskatt dom bara ser den framför.

Jag längtar redan jag tyckte det var helt fantastiskt förra året, tänk så man ändrar sig bara för att man får barn. Jag följde med Micke och Emma för många år sedan på Disney on Ice och tyckte inte det var särskilt märkvärdigt alls, det var okej men inget jag skulle göra igen, så såg jag reklamen förra året på tv och tänkte att nu är dom så stora så dom greppar det här (3 & 4år) och dom känner igen Ariel och deras då varande absoluta favorit Peter Pan, så jag beställde biljetter och satt bixt stilla säkert med halv öppen mun genom hela, allt var fantastiskt gjort för att inte tala om skrisko åkningen, dom är ju helt makalösa.

Så nu ser jag fram emot nästa.

4 kommentarer:

Emma sa...

DAGENSFRÅGA!
har dagens fråga på bloggen, kika gärna in och visa gärna din åsikt ;)
svar på frågan belönas med en länkning senare :)

Fejdan sa...

Hej!
Angående typsnitt: jellyka - love and passion. ;)
Ja, det är sååå fint så. :)
Kram!

Sparamera sa...

Hur kan jag tjäna pengar på min blogg? Svaret får du på http://sparamera.blogg.se

Fejdan sa...

Jag gör allt "för hand" i Photoshop. Med skuggade former,bakom bilderna. :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)