.

.

onsdag 15 september 2010

En annorlunda dag

Men det gör inget det kan man ha ibland eller hur? :)

Det började redan i natt då Leo blev jätte dålig och fick hög feber, känndes som man skulle bränna sig om man tog på killen, han var så varm att han grät att det sved på huden så vi låg vakna och kämpade i några timmar och jag LETADE IGENOM HELA HUSET EFTER ALVEDON men hittade ingen så vi 10 övet 6 skickade jag medelande till Micke för han är ju oftast påväg till jobbet vi den tiden, så han åkte och köpte alvedon till Leo men när han kom med den hade Leo sommnat och sov ända till 9 han var väl helt slut lilla killen.

Jag hade en plan eller önskan i natt då jag ännu inte visste att Leo var sjuk med schyssta frallor till frukost och massa annat onyttigt hela dagen. Så jag stoppadi ner Leo i vagen och så gick vi och handlade sen åt vi frukost LÄNGE vi åt vanilj/jordgubbs yogurt frallor med russin i, frallor med marmelad och Robin åt sina, med sin favo kaviar såklart, Leo åt sin älskade tomtegröt men sen gav han upp och ville också ha frallor och yogurt. Så vi åt länge idag.

Till lunch/mellis ska vi äta äppel paj och till middag blir det tortilinigratäng och kanska glass till efterätt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)