.

.

tisdag 7 september 2010

Gud så trött.....

Det är jobbigt att arbeta heltid.

Nej det har faktiskt känts helt okej hela dagen den var först nu på kvällen som tröttheten och huvudvärken kom som ett basebollträ i huvudet , och uppenbarligen svår dyselexsi också för jag har säkert rättat 10 stavfel (11) redan.

Men i morse när jag hadeg gått en promenad med hunden, och lämnat barn på dagis och stog på perrongen 07.45 och solen sken, kändes allting jäkligt bra.
Förr i tiden pendlade jag ofta och har jobbat på många olika ställen men dom senaste 8 åren har jag jobbat där jag bor och/eller varit hemma. Så det var en ganska så angenäm känsla, borde kanske söka jobb någon annan stans? Men samtidigt stog jag och tänkte att det är ganska skönt att inte slösa massa tid på att pendla till och från jobbet, i dag tar det 15 min med cyckel eller buss.
Men vad jag har längtat efter killarna så att det var lite jobbigt faktiskt skönt att jag e ledig i morgon eller nästan iaf vi har ju personalmöte mellan 16-19.

Lägger in ett kort på det finaste jag har.
Som fick mig att känna mig så älskad när jag kom hem, jag fick så mycket kramar och dom berättade om och om igen hur mycket dom hade längtat efter mig och saknat mig och jag sa att jag har saknat dom precis lika mycket troligt vis mer.


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen med en kopp te huvudvärks tablett och tittta på The mentalist.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)