.

.

fredag 24 september 2010

Gud så trött.


Känns definitivt at det är fredag, det är värsta dagen på veckan för mig, ja för Robin och Leo också eftersom det är den enda dagen jag jobbar HELA dagen så det är en lååååång dag för oss alla. Jag är så trött att laga middag och gå ut med hunden var en mardröm och nu vill jag bara gå och sova kl är 19 en fredag, lyckat va :)

Nu har Leo somnat på soffan :) Y men det var inte helt oväntat, mormor hämtar alltid på dagis på fredagar för att det inte sk bli så långt för dom och idag åkte dom till farsta efter dagis för att byta Robins jacka, och Leo hade varit så trött hela tiden och sagt att han ville åka hem även fast de hade världens jippo i farsta i dag med artister och allt.


Det här med Jacka till Robin driver mig till VANSINNE vill ha en tunn vind och regn jacka eftersom han växt ur sin gammla, men jag var försent ute så dom är slut överallt så hittade mormor en på stadum och köpte 122/128 men den var gigantisk så åkte dom och bytte idag till en 110/116 och då är den precis känns inte så kul att han fick en så dyr jacka som han snart har växt ur, vt inte vad jag ska göra,vill bara gråta för jag orkar inte leta längre, vi har hållt på i flera veckor och åkt runt överallt, och han går på ute avdelning på dagis så ytterkläder känns livs viktigt.

Varför ska det vara så jävla svårt att hitta en jacka?? Så trött på att man ALLTID måste köpa alla olika kläder till barnen på en exakt tid annars är det slut, samma med overaller gummibyxor, osv

3 kommentarer:

charoline sa...

hej. kul att du tittade på bloggen =) din är riktigt fin med!

Linda - En Vimsig Mamma sa...

Hej!kul att du kikade in och läste min blogg,hoppa du kikar in fler gånger!
Ska läsa igenom din blogg imorgon så kan skriva mer då,ska sova nu! kram

Sandra sa...

Svar: tack så mkt. haha, va rolig du är. det är nog inte så farligt =)

Trevlig helg.
kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)