.

.

onsdag 8 september 2010

Inte så ledig onsdag

Båda killarna var riktigt trötta i morse och ägnade hela morgonen åt att titta på tv.
Tycker det är så svårt att få lust eller inspiration när man vet att man ska jobba sen det spelar ingen roll att jag börjar 16,00 och har större delen av dagen på mig att hitta på något, men det är bara psykiskt, en känsla, liksom.

Men killarna var ute en stund efter att vi var ute med Tuffs och vi hann åka lite ruchkana också. Och inne sedan lekte dom bra och det är ju huvudsaken med att jag är ledig på onsdagar att dom får en paus ifrån stessen med dagis passa tider osv.

Det var jätte kul att se Robin åka idag, att se honom ha övervunnit ytterligare en sak som varit läskit för honom.

1 kommentar:

lady dahmer sa...

hej. jag har skrivit massvis med inlägg under "inspirerande" http://ladydahmer.blogg.se/category/inspirerande.html om hur jag tänker kring självkänsla, lycka osv. Läs gärna igenom den kategorin för mer inlägg i samma stil.

mvh
Natashja

och välkommen!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)