.

.

torsdag 16 september 2010

Jag hade ett konstigt samtal med min mamma som maler i mitt huvud:
Hon tycker att jag borde äta upp maten i frysen nu för det är så fullt. Hummm
Hur vet hon att det är så fullt i frysen?? OCH
Varför måste jag äta upp maten i frysen??? Iof maten som är i frysen är ju liksom tänkt att ätas.
Men jag fattar inte grejen Man köper mat och lägger i frysen så man har att ta fram när man behöver.
Vad tror hon att jag har maten i frysen till?? Samlingsobjekt??
Tror hon att jag är förståndshandikappad så hon måste berätta att det finns mat i frusen och att man kan äta den istället för att sammla på mat i sin frys???
Jag blir galen!!!!
Om jag äter upp all mat i frysen måste jag ju köpa ny. Och fylla på med och då är ju problemet tillbaka, då börjar j allt om.
Är en tom frys en bra frys??
När jag ätit upp ALL maten i frysen vad tycker hon att jag ska ha den till då?? Bokhylla??
Vad använder hon sin frys till??
Är den tom?? (Det vet jag ju att den inte är)
Men fortfarande kommentaren maler i mitt huvud och hur jag en vänder och vrider på saken fattar jag inte, varför hon tyckte att det t.om var så viktigt så hon var tvungen att ta upp saken.
Undra om jag ska ringa och fråga ??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)