.

.

söndag 5 september 2010

Kallt

Gud vad det är kall!
Det har kommit som en överaskning tycker jag, för bara någon vecka sedan var jag tvungen att ha fönstrena öppna innan vi gick och la oss för att solen förvandlade övervåningen till en bastu. Men i natt och i går natt så har jag vaknat och frysit flera gånger så idag tänker jag ta fram ett varmare täcker. Robin fick ta sin lång armade pyjamas inatt och leo har haft sin i en vecka nu, men jag vet inte om dom också behöver varmare täcke. I morse när vi gick upp var det bara 4,3 grader ute.
Nu sitter vi i soffan och myser Leo sov lite längre än mig och robin idag men nu sitter han också här inlindad i sitt täcke.
Sen får vi se vad vi ska ta oss för i dag jag är så förkyld att jag inte har något emot att ligga i soffan hela dagen och vila och tyvärr så hostar och snorar båda killarna.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)