.

.

söndag 12 september 2010

Kvälls mörker utanför våra fönster.

Tänk att nu är det så mörkt att gatubelysningen tänds hos oss, tjugo i åtta, tycker faktiskt att det känns lite jobbigt, jag menar redan 12 september och det är kolsvart 19.40. Snart är det mörkt när man hämtar dom på dagis.
Nej nu får det vara nog med depprimerat gnäll.
Jag har iaf grillat flintastek till middag med sallad till, det är verkligen att hålla kvar sommaren lite till tycker jag, flintasteken har redan försvunnit på ica och jag är glad att jag fick tag på några på Vi.
Vi har haft en lugn och jätte mysig kväll tillsammans det blev mycket klippa och tejpa :) D
et är det som gäller just nu. Jag lekte Kims lek en stund med Leo, han tycker den är så kul och kan leka den hur länge som helst.
Nu närmar det sig läggdags hos oss, killarna tittar på Landet för länge sedan 6, det finns tydligen hur många som helst nu, som dom fick av mormor idag. Jag undrar om jag ska titta på Ensam mamma söker sen, gillar inte riktigt den typen av program men premiären brukar alltid vara kul att se.

1 kommentar:

Dinara sa...

Sv: tack snälla. Vad roligt att du kikade in. Välkommen tillbaka. Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)