.

.

lördag 4 september 2010

Lördag

Och en fantastisk sådan, nu är jag i städartagen igen det är så kul att städa när andan faller på (det händer ju inte mig så ofta), killarna sitter och färglägger målar bilder, men vi har lekt hela morgonen, det hela började med en bok vi läste i går....
Felix, på varje sida finn saker som man ska leta efter på bilden, men när vi lästa den idag kom dom ju ihåg nästan alla saker, så då fick jag ett infall att vi skulle leka Kims lek, den är ju så bra. För alla er som inte vet vad Kims lek är Jag tog en handuk och la på massa blandade föremål, pippi, en tia, nagelack, ett armband, leksaks mat kniv, raggsocka mm. så fick dom blunda och så tog jag bort en sak så får som gissa vad det var, så kul och det var faktiskt jag som tröttnade först och gjorde en enkel skatt jakt istället, jag gömde ett paket russin i vardags rummet som dom fick leta efter igen och igen : )

Nu ska jag städa vidare och sedan är det dags att klä på oss och gå hem till pappa fär min syster kommer idag så ska vi fira pappas 70års dag.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)