.

.

torsdag 23 september 2010

Måste bara säga....
Tittade lite på tv igår vilket jag inte gör särskilt ofta och såg på Skåne fruar och Kungarna av Tylösand.
Och måste nu fråga..
Är dessa program på riktigt?? Finns dessa människor??? Är dom så här i verkligheten?? Och i så fall Varför skämmer dom ut sig i tv???
Till skåne fruar ville jag nästan gråta men när kungarna av tylösand kom stängde jag av innan första reklamen för att inte kräkas, Det finns inga ord, det var pinsammare än allt som någonsin visats på tv som Big brother, paradise hotel mm.
Hur kan tv utnyttja så totalt mentalt handikappade människor på det sättet??? Borde vara olagligt.
Undra om jag ska se på tv idag igen, vem vet vad jag får se då :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej! Tack:) Va fin blogg du har, och vilka charmiga killar :)Här ska jag kika igenom mera!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)