.

.

måndag 6 september 2010

Mondag morgon

I morse när jag vaknade tog det lång tid innan jag kom på vilken dag det var, men måndag känns helt okej.
Bytte ju till varmare täcke igår så jag höll på att dö av värmeslag i natt så ikväll byter jag tillbaka.
From igår (när jag fick psykbryt på deras bråkande) så har jag bestämt att inget mer bråkande, så nu har vi noll tolerans from idag. På morgonen vart det bara en incident och Leo fick gå upp på sitt rum och så tog jag bort leksakerna han lekte med och jag förklarade för Robin att han behöver inte skrika till Leo jämt (det är något jag tjatat om i flera år) för då blir han arg, det är inte roligt för någon när man skriker till en.
Blir spännande att se hur det här går, tyvärr måste jag jobba kväll både på tisdag och onsdag så då är det svårt att se till att det fortsätter.

Nu är det dags att gå ut med Tuffs lämmna killarna på dagis och så och handla. Ska äta lite lunch och vila sedan innan det är dags att åka till jobbet.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)