.

.

onsdag 8 september 2010

Personalmöte på skola.

Tänk att så har vi tagit oss igenom den här dagen också.
Dom små sover (då räknas hunden också) och jag har precis ätit middag eller amerikansk frukost om du vill, ägg röra, korv köttbullar och bacon. Helt GI. Blev så himmla hungrig när jag låg och läste för killarna, hade tänkt ta en frukt eller något liknade men vad gör man när hungern anfaller en och det bästa jag vet är ju att äta :)
Personalmötet var helt okej faktiskt och inte så dödligt tråkigt som det kan vara, det är så sällan det tas upp något intressant.
-vart ska min klass gå vid brandalarm?? Vet inte vi får ta reda på det till nästa gång.
Vill någon använda gympasalen på kvällstid?? emaila ert intresse i såfall.
Bugeten ser ut så här hittill bara så ni vet om det var någon som undrade.
Vi ska göra om hemsidan i framtiden, inte nu.
Vi kommer nu att klistra bilder på alla papperskorgar så ni och barnen vet vad ni får kasta i dom så ni inte gör fel.
Det finns böcker på expen som ni får ta om ni vill anars kastar vi dom.
De här kurserna finns, emaila vid intresse.
Så nu vet ni exakt hur ett personalmöte på en skola ser ut... Kul va??
Nej förresten jag glömde ju nåt viktigt vi fick gå ut och ställa oss på den platsen vi ska stå på om brandalarmet går också, sen fick vi komma in igen och sätta oss.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)