.

.

lördag 18 september 2010

Skridsko killar

Här är dom mina skridsko killar
Skridskoskolan var en SUCCÉ dom fick varsitt mål för att hålla balansen, de hade sammling, vart indelade i grupper och fick öva på att åka runt bildäck.

Jag trodde ju att vilda Leo skulle ha svårt att följa instruktionerna men det vart faktiskt Robin som tog målet och åkte iväg på äventyr, Leo åkte efter vid ett tillfälle och pekade vart han skulle åka.

Leo grät faktiskt när det var dags att gå av isen för att det var så roligt.


Efteråt satt vi på läktarn och de svettiga skridskokillarn åt mackor och drak saft
Det har varit det enda sammtals ämnet hela dagen, i morse pratade vi om alla förväntningar och efteråt, hur kul det var och NÄR SKA VI DIT IGEN??
Robin sa en jätter rolig sak på eftermiddagen: -Ska jag sluta på mitt lönneberga dagis nu när jag börjat i skridskoskola?? (lönneberga är namnet på avdelningen han går på, på dagis)
Man sluter ju på dagis och börjar i skolan och i dag började han ju i skolan (skridskoskolan)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)