.

.

onsdag 1 september 2010


Vi gick ut en sväng på eftermiddagen egentligen tänkt att vi skulle cykla till en park i närheten men vi kom bara till tvättstugan för där var våran granne och lekte så vi fastnade där och efter bara ett par minuter började det regna så vi tröck ihop oss allihopa under ett träd, barnen lekte i över en timma men sen började jag frysa så vi gick hem och lagade middag.

Idag blev det Thai red curry wok igen men i dag tog jag inte så mycket curry pasta men på slutet blev det starkt iaf :)
Undra om det finns någon mild variant för oss veklingar?
Men fantastiskt gott ändå och kändes bra för samvetet att det var helt GI undra om jag kommer att må bättre i kväll för två kvällar i rad har jag mått illa. I går åt jag förresten tårta till middag medans jag läste expressens GI recept bilaga, den ni :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)