.

.

onsdag 22 september 2010

Vikt och sånt..

Är helt såld på spenat soppa, vet inte om jag nämnt den förut?? Men vart så sugen på det för en vecka sedan och har säkert ätit det varannan dag sedan dess, är både nyttigt och så snabblagat,
  • Koka spenat i vatten med grönsaks buljong
  • Tillsätt grädde, vit och svart peppar.
  • koka ett ägg
  • stek en gill korv
  • Blanda allt i en djup tallrik

Färdig, varsågod å ät.

Blev förresten näst intill inge vin och lax i går för när det äntligen var dags att sätta sig i soffan och mysa och äta hade jag sjuk ont i halsen längtade mer efter en kopp te och sängen, så jag drack ett halvt glas vin och åt en så där 10 rullar bara för att jag stått och gjort iordning det, sen gick jag och la mig. : ) Vilken mys kväll va? :)

1 kommentar:

J.Mohlne sa...

Hej hej!

Vad kul att du kikade in på min blogg. Har nu suttit och läst lite av din och måste säga att mitt liv påminner lite om ditt... Med barn som bråkar med varandra, skrik och tjafs, ett struligt förhållande osv... Vill inte skriva för mycket här men hoppas att det löser sig till det bästa för dig.
(Har mail om du skulle vilja skriva några rader mer "privat", ska lägga upp den på min blogg)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)