.

.

måndag 25 oktober 2010


Det här dagen, ja vad ska man säga :)???
Hela förmiddagen har jag försökt få tag på min chef, för att han sa att eftersom jag varit sjuk mer än 6 ggr på ett år så måste jag ha sjukintyg från första dagen, på vårdcentralen fick jag skäll då dom kräver att arbetsgivaren måste skriva och begära det intyget och också stå för dessa kostnader, och idag har jag varit hemma en vecka och då brukar man vanligtvis behöva ett sjukintyg, så därför ringde jag min chef halva dan till jag tröttnade och ringde expen där de berättade att han var hemma och var sjuk.

Så typiskt, då har jag slösat halva dan på att ringa istället för att sova eller nåt liknande.
Sen för att göra dan ännu mer upp och ner blev jag så sugn på äppel paj när jag hämtade killarna på dagis så vi gick hem och gjorde det, och nu är vi så mätta så vi vet inte hur vi ska göra med middagen, jätte smart va?? :)

1 kommentar:

Soulsister sa...

Trist när det strular med sånt som man tycker ska funka...
Äpplepaj låter smarrigt...vill ha!!

Krya på dig

kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)