.

.

lördag 23 oktober 2010

Det slutade ganska snart att vara en underbar lördag.
Jag var ju så dum så jag sa till Robin och Leo att om pappa inte kan åka till skridskoskolan så kommer morfar.
Men vid halv tio ringer pappa (morfar) och beröttar at under natten har hans arm svullnat upp och han hade fruktansvärda smärtor så han kan ite köra bil. (inte göra en enda sak egentligen)
Så jag ringer till micke och berättar vad som hänt och han säger att han inte heller kan för han ska iväg med en kompis.
Först tänkte jag skita i skridskosklan men kände att jag kan inte göra så mot dom, domtycker ju att det är så kul så det var bara att bita ihop och ta bussen dit, det var två sura timmar och väl hemma däckade jag i soffan och har legat där sen dess men det var det klart värt för dom hade så kul. Leo åkte utan mål rdan från början och fick låna en klubba så han var det lyckligaste barn jag sett YYY
Sedan blev dan ännu bättre jag ringde mamma för att få nr som stog på kvittot på soffan men det hade hon troligtvis kastat för borta var det iaf. Nu kommer jag säkert inte få några nya kuddar............ :(
Vilken skit lördag. (Hade jag haft en gråtande smiley hde jag infogat den här)

1 kommentar:

Tess sa...

Åh så synd! Vissa dagar känns verkligen som om man skulle stanna i sängen i stället och bara dra täcket över huvudet!
Vi har också långt till Ullared. 47 mil faktiskt :) Men vi tar en omväg via min syster i Växjö för övernattning. Delar upp resan, fast dit är det 40 mil så egentligen skulle vi kunna åka direkt till Ullared!!! :) Fast jag tänkte passa på att träffa syrran när jag åker neråt i landet :)
Kramar

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)