.

.

söndag 24 oktober 2010

Ett litet kvälls inlägg

Leo fick göra lite choklad pudding till efterätt, jag tyckte att han förtjänade det efter att ha haft en rätt dålig dag, han har haft en av sina jävliga dagar då han bara små bråkar och jäklas med Robin heeela tiden och därför har fått skäll med jämna mellanrum hela dagen, plus att han hade den hemska incideten med fingret, men han lyckade nästan förstöra efterätten också genom att försöka slita skålen ifrån Robin när det var dags att äta så den var påväg i golvet. (Jag kan inte förstå vad det är, och varför han håller på så här en hel dag, men samtidigt är jag så glad och tacksam för nu händet det högst en gång i veckan att han har en sådan dag för ett halvår sen och tillbaka så hade han det ca 6 dagar i veckan så det går åt rätt håll så nu är det lättare att härda ut när et händer även om det gör mig gaaalen ; )
NU myser vi i soffan till pippi och snart är det dags att sova.
På söndagarna tycker jag att det är ganska mycket bra på tv faktiskt, jag har hittat en ny favorit, på 9an , Rizzoli och Isles och sen är det Law and Order, The Closer och Brottskod försvunnen, tänk att dom lyckas trycka in så mycket bra på en kväll. Sen vid tolv eller ett i natt ska jag spela in Criminal Minds som jag tror är en repris från i torsdags då jag missade det.

Jag glömde att skriva det i mitt inlägg förut att jag köpte ett nytt golv skur medel idag på ica Skonas symfoni doftar super gott (var sugen påatt prova Zillit Bangs men med tanke på att sprayen inte gick att torka bort så vågad jag inte prova den för golven för tänk om hela golvet blir kladdigt då blir jag galen)nu kommer det att bli ett nöje att skura golvet, jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker att det är så kul med nya rengörnings medel, då blir det helt plötsligt kul att städa.

Ha en trevlig kväll så hörs vi i morgon.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken snäll mamma!

aeel sa...

haha men guh vad gulligt :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)