.

.

onsdag 13 oktober 2010

Grillat är godast.

Visst är det så. Jag är ju periodare med all mat och jag hade glömt hur gott det är med grillat kött, men så grillade jag för nån dag sen och kom på hur gott det är så det blev grillat kött idag igen.

Vi gick till skogen efter vilan och killarna hade jätte kul.


Vi stannade i över en timma sen blev det fruktansvärt kallt igen trots kaffe och att jag tog på mig en lång vinterjacka, men det känndes ändå jätte lyckat jag trivs så bra i skogen och killarna lekte och hade jätte kul och Tuffs sprang runt han med jag läste Veckans Nu och drack lite kaffe så det blev en underbar eftermiddag, sen gick vi hem och jag vek lite tvätt innan maten som blev grillat kött och sallad med Creme de Balsamico

Tog med flaskan med Creme de Balsamicon för den är så fantastiskt god, passar lika bra till köttet som salladen. Första gången jag åt den var på Globen hotel, så hittade jag den i butiken och blev så glad, så den rekomenderar jag att ni provar.

Grillar ni också året runt eller packar ni undan grillen när sommaren är slut??

3 kommentarer:

Linda sa...

Vilken underbar dag ni verkar ha haft och smarrigt det såg ut med grillat :-) Och ja det där med gubbar o dåliga dagar känner jag igen;-)

Såg desperate housewifes igår och där får ju han diagnosen förlossningsdepression och jag sa till gubben då att det kanske är det han drabbats av då humörsvängnigar var en av symtomen:-)

Hoppas ni får en lika underbar kväll..

maja...Style & Life by Leia sa...

Haha...först trodde jag att du hade varit så superseriös att du hade gått ut i skogen för att grilla mat:)

Tack för din röst och för din kommentar...vet inte varför det blir strul ibland när en del ska kommentera:( Härligt att du skrev in adressen iaf så att jag hittade hit.

kramar

monia sa...

gott!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)