.

.

torsdag 28 oktober 2010

Inte mycket till sömn


Idag blir det pizza till middag, jag var i centrum och handlade och då köpte jag någta pizza kit för dom kostade bara 15kr egentligen tänkte jag att vi skulle köpa pizza idag från grillen men ändrade mig eftersom jag ändå är hemma från jobbet så kan vi göra pizza hemma istället idag så kan vi köpa färdig någon annan dag, det är lite mysigare då kan jag gå till grillen med barnen efter jobbet nästa vecka eller nåt.
Vilken rörig natt vi har haft. Vid 2 kom Robin och hade drömmt mardrömmar så jag tog fram madrassen till honom (det har varit nästan varje natt nu i en vecka undra vad som rör sig i hans huvud) sen vi 3 började Leo gråta och var jätte ledsen så då gick jag och hämtade honom, men då var ha nså pratglad så, jag sommnade till och från i allt hans pratande till 4 då han gick och kissade mn blev rädd på toa så jag gick och hämtade honom och upptäckte att det lös på nedervåningen, så jag gick ner och kollade och då var datan på, jätte märkligt eftersom jag stängde av den på kvällen innan jag gick upp. Sen vid 5 satte Leos lilla spel igång att pipa och tjuta så jag höll på att dö av hjärtattack :) Kl 8 var vi tvungna att gå upp eftersom Robin skulle fotas 9 men då sov killarna så gott.
Ja vissa nätter är roliga.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)