.

.

lördag 16 oktober 2010

Jag blir som galen.....

När det kommer till att fota barnen så har jag förvandlats till en galning,
Vi har varit där en 5gånger ca och jag har fotat barnen dom har ungefär samma kläder så korten se ganska lika ut så förra gången tänkte jag att jag skiter i at ta med kameran, tror ni inte att jag står där och ångrr mig så jag fotar med min dåliga mobil kamera istället, så idag tänker jag att det är väl lika bra att jag ta med mig kameran så jag slipper den ångesten när jag står där.....
Och vilken tur.
idag släppte Leo målet för att en av dom stora killarna som är med på isen (killar som spelar hockey i ca 15 års åldern) gav Leo sin klubba, målet skickade han åt h****e och sken som en sol med denna stora klubba och tror ni inte att han var så duktig, och då....... vaknade ju foto djävulen i mig igen så jag fotade och filmade med både kameran och mobilen och samtidigt smsade jag 370 bilder och filmer till Micke så att han också kunde ta del av detta under som utspelade sig på isen.

Visst var han väl duktig :)

Leo har alltid varit makalös och fantastisk och väldigt tidig för sin ålder men varje gång han lär sig något nytt blir jag alldeles tågögd och jag tyckte att detta varfantastiskt , visst rammlade han någon gång men han åkte sååå bra och klubban som var större än han själv.

Innan vi åkte hem avslutade killarna med lite snöbolls krig, för det har snöat så mycket hos oss i natt....

Nej det har det inte ;) Snöhögen utanför ishallen var en underbar försmak på vintern. Y

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)