.

.

tisdag 12 oktober 2010

Jag stödjer rosa bandet.

Jag har köpt en ny almenacka fakiskt för att jag tyckte den var jätte fin och så stödjer den rosa bandet så perfekt tänkte jag för jag kommer ju ändå att behöva en ny sen vid årsskifter . Sen blev det ett lypsyl också kunde inte motstå. Y



nu är det dags för tisdags mys, det har blivit alldeles för lite av det på sista tiden eftersom jag var förkyld så länge men nu är förkylningen borta och mys lusten tillbaka.

Jag brukar få fredags kännslor på tisdagar eftersom jag är ledig på onsdagar, ibland tror jag tom att det är fredag.

Idag blir det massa tända ljus, en tacos, en ginotonic och en skräckis, Ghost Ship

Hoppas ni också har en riktigt mysig tisdagskväll även om ni inte är lediga i morgon. Y

3 kommentarer:

Sandra sa...

Bra insiativ! Klart man ska stödja rosa bandet!

Ida sa...

Nej, helt seriöst! Det snöade här igår. Så otroligt deprimerande..

Soulsister sa...

Som bröstcancerdrabbad kvinna tackar jag för ditt stöd :)

KRAM

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)