.

.

fredag 22 oktober 2010

Snö snö snö


Tänk så bråttom det var att komma ut i morse :)
Robin och Leo hann vara ute en stund innan det var dags att gå till dagis. Tuffs verkade tycka att snö var en succe också det måste vara första gången som han ser snö eftersom han är född den 29 december och om han såg snö i mars så lär han nog inte komma ihåg det.
När jag hämtade dom från dagis stannade dom kvar ute och lekte i snön ända fram till middagen och det var väl tur för jag tror snön är borta i morgon.
Båda somnade i soffan det har säkert tagit ut sin rätt att ha lekt i snön en hel dag.
Nu ska jag också lägga mig och grunna på hur jag ska lösa skridskoskoln i morgon jag känner att jag är för sjuk och micke ringde vid åtta och sa att han hade andra planer i morgon och jag kan inte be morfar ta dom själva heller, men jag vill ju inte att dom ska missa, dom tycker ju att det är så kul och det är ju bara en gång i veckan så missar dom i morgon är det en hel vecka till nästa gång. Får väl försöka bita ihop det är ju bara ca 1 och 1/2 timma det handlar om. Underbara killarna Y
Hoppas ni alla har en trevlig mys fredag :) Killarna myste iaf med cholkadpudding idag (men jag stog över)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)