.

.

söndag 17 oktober 2010

Städ hjälp och tränings ångest

Jag fick städ hjälp från oväntat håll :)

Jag fick ett ryck helt plötsligt efter maten att prova cillitBang sprayen som jag köpte förra helgen, måste vara n knäpp tjej grej eller jag grej för jag tycker det är skit kul att prova nya städ produkter, (men jag hatar att städa).
Ja den var väl bra, inte så märvärdig så jag trillade av stolen direkt, men lika bra som min favo MrMuscle men ett stort minus var att den vr svår att torka bort och lämmnade spår så jag fick ägna assa tid att torka bort den så att det inte skulle vara kladdigt överallt, dåligt.

Mitt i skurandet kom Robin och ville hjälpa till och det är faktiskt första gången han hjälper till inte för att dom inte får utan för att jag alltid städar när dom är på dagis för jag vill inte att städning tvätt och sånt ska inkräkta på min tid med dom.

Sen eftersom Robin fick skura ville Leo också vara med, Leo tyckte det var mest skoj att vara med, men Robin skurade på största allvar och det blev skinande rent.

Nu vilar vi i soffan och tittar på 101 dalmatinerna 2 Tuffs äventyr i London, känns nu att det var dumt att sätta igån och skura, blev helt slut och yr. Vilket får mig att tänka på i morgon.......

Måndag och dags för Powerwalken (nu blev det ju precis som jag skrev förut, att så fort jag kommer igång med något så kommer något imellan) Kan jag gå imorgon eller blir jag ännu sämre?? Ska jag gå sakta eller inte gå alls???

Vad gör ni när ni har nån virusinfektion ???

Så var denna helg slut och trots att jag varit dålig och vilat massor så är jag ändå glad ända in i hjärtat. Jag har haft det undebart mysigt i dag med dom jag älskar mest, killarna, Micke och Emma, synd bara att Micke var tvungen att åka och fixa sitt, men sånt är livet och vi har ju myst större delen av dagen och nu längtar jag till nästa gång.

4 kommentarer:

Malla sa...

Vad roligt att du kikat in! :D Nu ska jag kika runt lite här - vilka fina sågrabbar du har!

Petra sa...

Härligt att dina fina killar kan hjälpa till.

Johanna sa...

TACK för din peppning. Det finns en gräns vad en människa ska ta, och han klev över den en gång för mycket.. Så nu får det va nog, jag vill må och leva bra! Och framförallt med kärlek i mitt liv! Kram!

Heleena ♥♥♥ sa...

Härligt med lite städhjälp hihihi

När man har virus så ska man VILA ;)

Kram Heleena

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)