.

.

torsdag 14 oktober 2010

Underbara älskade barn


Har det någonsin varit så för er att ni mått så dåligt så det knappt finn ord så gör era barn er så glada så det känns i hela hjärtat??

Så var det för mig idag, mamma berättade på förmiddagen att pappa inte mår bra och att hans blodprover varit jätte dåliga och att någontin är fel med prostatan och att hans doktor var orolig så hela dagen gick jag omkring och mådde så dåligt och kund inte alls släppa oron och den obehags kännsl som kramade hela kroppen, sen på kvällen när jag kom hem hoppades jag att Micke skulle göra allt lite bättre men då började vi att bråka , så det slutade med att jg inte kunde äta middag och gråten var nära hela tiden det gjorde inte saken bättre att Robin och Leo slogs och skrek och bråkade som galningar från att jag klev innanför dörren ända till middagen.

Efter maten gick vi ut med Tuff och sedan var det sov dags och vi låg i min säng och läste några böcker och dom rimmade så duktigt i boken och Leo sa alla sid nr (han kan inte säga etthundrafurtiofem men sa ett fyra fem) och sken som en sol, deras humör var förändrat och deras skratt och glada humör tog bort allt det ledsna jag kännde innan och nu sitter jag här och är bara så glad.

Det finns inga ord, vet inte vad jag ska skriva, mer än UNDERBARA ÄLSKADE UNGAR som gör mig så innerligt glad i hela hjärtat. Jag tänker att alla borde få ha någon som tar bort all smärta och altd det som gör ont, tänk att jag har sån tur.

1 kommentar:

Soulsister sa...

Ja barn är verkligen hjärtats glädje och livets mening. Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)