.

.

lördag 20 november 2010

God kväll
Killarna sitter i badet, och jag har dukat undan efter middagen tömt diskmaskinen och fyllt på igen :(
Verkar som Leos humör vände efter middagen, det var tur nu kan vi ha en mysig kväll iaf, som vanligt film och godis : )
Jag har mått så fruktansvär illa i några dagar nu det kommer och går, i går var det så illa så jag ringde pappa och frågade om han kunde komma och hämta mig på jobbet.
Undra om det är tabletterna?? illamående och kräkningar var ju någta av symtomerna. Jäkla skit tabletter egentligen.
Går och vänta till på tisdag då doktorn ska ringa igen med svarena på blodprovet så får jag se om det är något med den där sköldkötteln som dom har tramsat fram och tillbaka med.
Nej nu ska jag gå och göra iordning godis skålarna och snart ta upp killarna ur badet, tror att Leo har valt Lejonkungen i kväll men han kan ju ha ändrat sig under tiden han badade.
Sen blir det Robinson för mig när dom lagr sig, jag har faktiskt längtat, jag gillar verkligen Robinson.
Ha en underbar och mysig Lördags kväll YY

3 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Var inte Robinson i torsdags? *förvirrad'
Hoppas att det blir bättre snart för dig!

Sandra sa...

Hoppas att u snart ska få m å lite bättre vännen!

Michaela sa...

Sv:Sandra tack för ditt stöd och vänliga komentsrer, jag kan inte komma in på din sida från min dator hemm förstår inte varför så därför kan jag inte svara hos dig.
Hoppas du läser det här
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)