.

.

tisdag 2 november 2010

Bumbibjörnarna igen

God mogon mina vänner.

Den här videon ser vi om och om igen och sjunger så högt vi kan :) (högt inte vackert;)
Jag ville så gärna dela med mig av den till er, så nu kan ni också sjunga så högt ni kan mad era barn.
OBS!!!!! Det är inte jag som har lagt in texten (ni kommer förstå vilken jag menar)



Vi har som sagt höst lov på jobbet så jag har bytt arbetstider, det är så skönt att börja tidigare och kunna hämta barnen tidigare :)

Idag ska också Robin till sjukhuset igen för återbesök hos ???? jag har inte en aning om vad hon kallas han träffar så mycket olika läkare hela tiden, men de ska titta vidare på hans fin motorik och se om han kan få några hjälpmedel, Micke ska åka med honom eftersom jag jobbar vilket är tur eftersom jag inte alls håller med om att han har fel på finmotoriken och det gör inte heller dagis eller BVC, så det hade nog bara slutat med en argumentation som slutar med ett bråk mellan micke och mig så..........
Ha en trevlig dag

1 kommentar:

Sandra sa...

vad är det för motorik problem de tror sonen har. Vem är det som tycker det egentligen? Häånger inte med....

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)