.

.

måndag 8 november 2010

God morgon.
Det är helt sanslöst galet, vi hade 12,3 minus när vi vaknade i dag.

Det är ju som den kallaste vintern, idag blir det både overaller och flease på killarna, undra vad jag ska ha på mig? När jag har lämnat killarna är det ju dags för veckans första powerwalk och det är lite svårt att veta vad man ska ha på sig för det är svårt att gå i tjockjacka men jag vill ju inte frysa ihjäl heller och jag är ju så frusen av mig. På jobbet blir det nog tremobrallorna för vi ska vara ute.

Här kommer lite bilder från i morse som jag tog på sovrummet, jag blev så himmla nöjd och låg och undrade varför jag inte köpt sängbord tidigare.


Önskar er en trevlig dag i kylan

4 kommentarer:

Anna sa...

Har ju hört att man blir större med andra barnet men trodde aldrig att det skulle vara så stor skillnad. Helt galet mycket större än förra gången :) Rörelserna kände jag tidigare, man vet ju hur det ska kännas :)

Vi hade också sådär riktigt kallt i morse. Trodde min man skämtade när han sa att det var 11 minus ute.

Ida - A princess diary sa...

Vill du få lite nya och roliga läsare till din blogg enkelt? Anmäl dig då till DAGENS BLOGG hos oss som pågår just nu.

Lycka till! :)

LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-811.html

Sandra sa...

Det är inte så att du gillar lila va?!

Daniel sa...

wow shit så himmelskt! E lila fan, diggar!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)