.

.

måndag 22 november 2010

Gud jag förstår mig inte på mina barn

I morse när vi vaknade kröp Leo riktigt nära och kramades en stund sen kom Robin in och frågade om det var morgon och jag svarade att det var det, (kl var 08:15) han kryper upp i min säng och sätter sig lite nyvaket. Leo flyger upp tjoar, sjunger och börjar hoppa upp och ner som en liten studsboll sen går Robin ner och ropar -var är min godis påse och jag svarar att -du får inte äta godis nu, - nej men min dinosaurie ligger där i. Jag svarar att den ligger på köksbänken och då far Leo ur sängen och ner för trappan och skriker -Robin jag kommer också.
Allt detta på två minuter, jag ligger kvar i sängen med gapande mun och undrar VAD HÄNDE ??

Hur är det rimmligt att gå från sovande till full gas på två minuter??
Tänk om man själv var på det sättet och när slutade vi att vara det??
Måste ha varit i tonåren eller hur??



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)