.

.

tisdag 23 november 2010

Hej alla bloggisar
Vi lever men vi är slitna :)
Världens duktigaste Leo höll på till kvart i tolv i går kväll, vi stannade här nere till elve men Robin fick gå upp och sova tidigare på kvällen men jag tyckte att det var bättre att Leo sov i sin soffan här nere istället så jag lättare kunde hjälpa honom när han behöve kräkas. Vi hade bara två olyckor men det var för att han kräktes i sömnen, lilla hjärtat Y
I dag har varit en lugn dag Leo har varit riktigt dålig men som tur är har han inte behövt kräkas något mer, men han har haft hög feber och alvedonen har inte hjälp särskilt mycket. an har inte heller haft någon matlust, han åt en halv rost macka till frukost men sen ville han inte ha något mer på hela dagen men han har däremot druckit både vätske ersättnin vatten te och blåbärssoppa, så det har varit bra. Nu på kvällen lyckades jag övertala honom att äta en halv pankaka men det var nog för att han var tillfällig pigg för sen gick all luft ur han igen Y
Han har i stort sett varit som en liten bebis och mest suttit/legat i mitt knä hela dagen, därav så kommer dagens första blogg inlägg nu :)

Här vilar dom tillsammans i min säng på dagen idag.

Hoppas på lite mer sömn i natt för även om han inte kräktes så ropade han några gånger på natten och så blev det några toa besök.

Ha en fin kväll : )

3 kommentarer:

Maria sa...

Stackars liten...
Skönt att han har druckit ordentligt & att han har fått behålla det i magen.
Hoppas att ni andra klarar er nu bara.

Kram

Caroline - Ellas mamma sa...

vilka super fina säng kläder, var är som ifrån? kram

Cissi sa...

Stackarn, hoppas han kryar på sig snabbt och att ni andra inte blir smittade...
Jag HATAR att kräkas *blääää* men snart ligger vi nog där också, tyvärr :(

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)