.

.

fredag 19 november 2010

Jag fick denna vackra julblomma av mamma och blomkrukan är en var dom jag fick i söndags, jag ville ha två men mamma visste inte hur många jag ville ha så hon köpte fyra.


Jag var ju på IKEA förra helgen och köpte ett till lack bord så dom skulle kunna ha varsitt, förut delade dom på bilar bordet men det vart för trångt när båda ville rita samtidigt. Det här blev jätte bra tycker jag, dom är ju inte så stora men precis lagom för små killar.
Robin sitter och gör sina motorik övningar, här klipper han och övar på att följa ett streck med pennan.
Han gillar faktiskt det och blir riktigt glad när jag säger att han ska komma och göra lite övningar, Leo blir så avundsjuk så jag gör några övningar till honom också.
Ja så har våran fredags kväll sett ut, nu tittar vi på 101 dalmatinerna och killarna äter äppelklyftor, snart är det sovdags.

Ha en trevlig fredag kväll Y

3 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad fint med julstjärnor!
Måste nog också inhandla några stycken i helgen:-)
Söt kruka.
Trevlig helg!

Kram

Caroline - Ellas mamma sa...

känner igen det där, pip efter några minuter för hon har fastnat vid en vägg eller liknande. Knasbollen =) fina killar du har. krma

Cissi sa...

Vilken fin blomma :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)