.

.

onsdag 10 november 2010


Jag har skickat efter några tröjor till Leo från H&M för han behöver verkligen varma tröjor nu när det börjar bli kallt ute han är en riktig liten frysis. paketet kom i måndags och han ÄLSKADE sina nya tröjor idag går jag in på HMs hemsida för jag måste han en ny jacka till Robin (när fan ska det ta slut????? jag tycker jag beställer kläder varje vecka nu) för idag när jag tog fram den från förra året visade det sig att den var jätte liten. Då tittade jag runt lite och såg att tröjorna jag köpt till Leo som kostade 149kr nu kostar 49,50, Fan vad trött jag blir. Så då beställde jag två till Robin och en till, till Leo.

På personalmötet på jobbet hade vi föreläsning om barns och ungas internet vanor, jätte bra. Han som föreläste var skit bra och vi skrattade hela tiden åt hans historier om sina egna barn, allt var tipptopp tills han kom till en sida som hans barn hade hittat en helt jävla sjuk sida som var populär bland ungdomar just nu, vi fick se en bild på en blodig hall med texten, barna mord i bregott fabriken, alla höjde lite på ögonbrynen och såg frågande ut, då berättade han att bilden var ifrån hallen där arbogamorden begicks, jag trodde på fullt allvar att jag skulle kräkas. Resten visade han inte men han hade sett ett klipp där en kvinna med stilett klackar trampade ihjäl hundvalpar, brottsplats foton på folk som hoppat framför tåg osv. Så var den kvällen förstörd vi var alla så illa berörda när vi gick hem att det var knapp någon som pratade med varann.
Vad är det för sjuk värld vi lever i ???????????

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)