.

.

onsdag 3 november 2010

Lekvegas


Vilket väder vi har haft idag....

Det regnade så jag trodde inte mina ögon när jag klev utanför dörren i morse så jag böjade ångra att jag föreslog att vi skulle åka till Lekvegas idag, men det var bara att stå sitt kast. Efter att ha varit ute med Tuffs var det bara att byta byxor på båda killarna för det blåste enormt ute så dom var rejält blöta och så på med gummibyxorna och i väg till bussen, mitt paraply var såklart trasigt och med den blåsten så vände det sig utochin var tredje sekund.

Men väl framme var det SÅ värt det, det är ett jätte bra ställe har precis allt som mina barn uppskattar och jag tycker att det är bättre än de riktigt stora som te.x Andys, bortsett från Lekslottet i Tumba som jag älskar. Men lekvegas är bättre på andra sett, som tex resvägen 10 min dörr till dörr och att det inte är så stort så jag kan se båda barnen samtidigt oavset vart dom är och leker. Utbudet på aktiviteter får också högsta betyg, nu med två nya små bilar som killarna älskade.
Leo var trött när vi kom hem så han somnade framför filmen.


Vi hade en underbar förmiddag hoppas ni också har haft det.

1 kommentar:

Soulsister sa...

Sådana Lekställen är guld värda så här års. Min kille älskar dem

kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)