.

.

tisdag 2 november 2010

Powerwalk

Hej
Jag hann med en powerwalk i morse innan jobbet och jag känner mig lyckigt nyttig om ni förstår, OM jag hade vetat att jag skull få sånt lyckorus av att börja powerwalka så hade jag gjort det för länge sedan för det är nästan löjligt, innan är jag förväntansfull som ett barn efter har jag världens lyckorus och mellan så längtar jag.
Tänk att motion kunde vara så kul, jag som trodde det var någonting farligt :)

Jag slutade tre idag så jag hämtade killarna på dagis tidigt och det gillar jag sen gick vi hem och åt hamburgare. (det var så länge sedan, vissa maträtter glömmer man bort:)
Imorgon är det ju min lediga dag så jag tror vi ska ta oss iväg till LEKVEGAS för det var länge sedan och Robin och Leo tycker att det är så kul.
Just nu myser jag med två trötta killar i soffan framför Nalle Puh men snart är et dags att sova för dom och Navy CIS för mig.

Önskar dig en trevlig tisdags kväll. Y

1 kommentar:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Halloj! Snubblade in av en slump, vad roligt att hitta en mamma i "samma ålder" som också har två barn tätt!
Jag har en 09:a och en 10:a med 14 månader emellan (phu!) Så de är lite yngre än dina ;-)

Dessutom är jag också en hejjare på barnsånger, intron och liknande, så jag kan också sjunga Bumbibjörnarna! (spelade dem X antal gånger när jag arbetade på Grönan på PopExpressen för typ 12 år sen ;-)

Kommer komma förbi igen!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)