.

.

lördag 13 november 2010

Robin Hood


Här sitter två ny badade killar och tittar på Robin Hood idag igen :)
Det brukar ju bli så hemma hos oss att när dom hittar en ny film så går den varja dag länge tills dom tröttnar eller så växlar dom mellan 2-3 filmer i en två till tre veckor tills dom hittar en ny.

Men den är verkligen bra Robin Hood, precis som alla disney filmer full av roliga saker och skämt som får oss vuxna eller iaf mig att skratta massor och Robin och Leo tittar lite skeptiskt på mig när jag sitter där och skrattar högt för mig själv.

Men vi har robin hood inspelad på video band och världens sämsta inspelning så det finns knappt något ljud. så jag gick in i går på Homeenters hemsida och beställde en ny, jag ville ju ändå köpa lite nya filmer som Toy Story 3 och Draktränaren dom har ju erbjudande köp 6 filmer och betala för en. Dom är ju iof jätter dyra på film 179:- st men för 6 st blir det okej pris.

Snart ska killarna sova och då ska jag mysa lite i soffan framför torsdagens Robinson


Ha en underbar lördags kväll

3 kommentarer:

Jenny sa...

Visst är disneyfilmer bra. Tyvärr vågar A inte titta riktigt än. Försökte med Tingeling med den var lite läääskig. Men bilar går bra. Längtar tills vi också kan sätta på Robin Hood och andra roliga filmer :)

floosan sa...

haha det där känner jag igen, jag däremot har väldigt svårt för att se samma film två gånger =)

Fru W sa...

Så typiskt barn, de kan verkligen tjata ut filmerna, haha! Men bara de är nöjda så!

Ha en fin söndag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)