.

.

onsdag 3 november 2010

Sköna eftermiddag

Vi har haft en riktig bra ledig dag i dag. Pappa var över och lämnade bullar och kakor som mamma hade bakat så det frossade i vi till mellanmål sen begav vi oss ut i regnet för en prommenad med Tuffs (såna här dagar undrar jag vad jag tänkte när jag skaffade hund, jag fryser och regnet som piskar i ansiktet vinden som sliter i paraplyt så det e näst intill omöjligt att hålla i både koppel och paraply) och till centrum för att posta sista räkningarna. (jag fick en enorm räkning från dagis så jag höll på att trilla ur soffan bara för att jag inte hade fyllt i min inkomst i tid) så jag vart tvungen att ringa och krångla med komunen.

Sen ägnade vi lite tid tillsammans i bandyrummt innan maten. Jag fick sitta i buren, även kallad studsmattan och titta på :)


Nu sitter jag här och är fortfarande mätt eftermiddagen som var helt suverän i dag Potatismos, fläskfile, champinjonsås och kokta morötter och palsternacka.

I morgon väntar powerwalk och halloween disco på jobbet.

Önskar dig en skön höstkväll Y




3 kommentarer:

Jannie sa...

Vilken lyx med eget bandy-rum!
Tack snälla!Ja jag tänkte ta o sätta lite klotljus i dom o ev några gröna plastblad runt om...
Hoppas ni får en härlig dag!

ellenojag sa...

Låter som en riktigt härlig eftermiddag! och shit va cool.. ett eget bandyrum, det var inte dåligt!

ha en fin torsdag! kram

Ida - A princess diary sa...

Hej snygging!

Just nu har vi frågestund i våran framgångsrika blogg :) Alla som frågar får en länkning och chans till att vinna en GOODIEBAG innehållande massa skönhetsprodukter! :)

LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/varan-forsta-fragestund.html

Du förlorar ingenting på att delta! ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)