.

.

lördag 6 november 2010

Vaknade i morse av att Leo lät osm om han höll på att "dö", Hn var så täpp i näsan att han inte kunde andas mer än genom munnen och då fick han extrema host attacker så när allt äntligen hade lagt sig var vi klarvakna men det gör inge kl var ändå 7 så det var inte jätte tidigt, vi låg kvar i sängen jätte länge och tittade på tv för ajg ville att Leo skulle vila in i det sista innan dagens skridskoskola, kl9 trodde Leo bestämt att nu kommer bumbibjörnarna, Nej hävdade jag för jag VET att det går på söndagar jag gjorde tom ett blogginlägg om det förra söndagen, MEN KL 9 SÅ börjar mycke riktigt bumbibjörnarn jag kliade mig förbryllat i huvudet och förstår fortfarande inte hur det går ihop, men vi höjde ljudet och sjöng allt vad vi orkade.

-Tänk på grannarna sa Robin då :)
Kl 9:30 åt vi frukost med levande ljus (Leos önskemål) och när Micke och Emma kom och hämtade oss till skridskoskolan så berättade Robin så stolt att vi hade fått ljuslyktor av mormorY

Det är så mysigt och fint med Robin för han värdesätter de små sakerna........
Han är fortfarande jätte glad över gummistövlarna som mormor köpte tex Han berättar ofta om små saker som vi gjort eller som han fått, han minns allt och ingen sak går honom förbi, byter jag gardiner ser han det på engång när han kliver in i rummet han märker tom små förändringar hemma hos mormor och morfar ändå är vi inte där mer än en gång varannan vecka i snitt.

Trevlig lördag på er :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)