.

.

tisdag 21 december 2010

Bara 3 dagar kvar.


I dag blev det lite smått julpysslande innan jag åkte till jobbet Tomte mor och Tomte far flyttade in i vardagrummet tillsammans med girlangen som jag gjorde förra året och en annan tomte. I år blir det sparsamt med julsaker inte för att jag är p mindre julhumör utan känner bara för mindre saker än vanligt, annars brukar jag ha små ljuslyktor i form av tomtar och stugor mm och små tomtar och snögubbar mm Men i år känns det som om man bara plockar fram från vinden för att plocka bort det om 2 veckor.
Nu är det bara JULGRANEN kvar och den tar jag in på torsdag förmiddag så vi kan klä den på kvällen efter middagen.
I dag var sista dagen på jobbet innan jul känns otroligt lyxigt och mysigt Y
På jobbet fick vi den obligatoriska choklad asken i år Paradis och bok jag valde en deckare känns alltid som ett säkert kort :)

Nu ska vi fika lite och dricka glögg (inte dom bara jag) och äta pepparkakor och lussebullslängd som jag köpte påvägen hem från jobbet. Måste ju fira att vi är lediga nu.

Hoppas ni har överseende med att jag har svårt att besöka era bloggar tills jag fått en låne dator, nu försöker jag blogga från mobilen så mycket som möjligt.

Kom på att i kväll går The Deep glömde att blogga om den förra veckan, sån fantastiskt bra serie, jag blev riktigt ledsen när avsnittet var slut. ikväll kl 2200 på 3an synd bara att det är så sent, det var knappt att jag kunde hålla ögonen öppna.


Önskar er en UNDERBAR kväll


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)