.

.

torsdag 23 december 2010

Dan före doppare dan

Ja den här dagen bjuder på många blandade känslor samtidigt som vi myser och har gjort massa fina saker så är jag inte riktigt glad innerst inne vilket är så tråkigt, jag brukar bubbla av glädje dan innan julafton. Men i år känns det svårt att vara lycklig, det är första julen på 7 år som jag firar utan Micke och det känns förjävligt rent ut sagt.
Men idag har vi klätt granen killarna blir bara duktigare och duktigare i år behöve de nästan ingen hjälp alls Y

Nu sover killarna och de sista julklapparna är inslaga som tur var hade jag inte sparat alla till kvällen innan.

I år får dom alla i morgon bitti annars brukar dom antingen få en varsin eller en gemensam som förra året då fick dom PIPPI huset med tillbehör tillsammans.
I år får dom 4 paket var och med samma innehåll men olika, varsin barn dator, varsin film (som hund och katt och air buddies) duplo och varsitt spel.
Varför dom får alla på morgonen är för att släpa dom till mamma och pappa käns dumt för de får så mycket där så då tror jag dom uppskattar det mer hemma i lugn och ro.






Önskar er alla en underbar kväll innan julafton och en underbar julafton om vi inte ses i morgon Y

1 kommentar:

Hanna sa...

Förstår att det måste kännas konstigt, när julen inte är som den brukar... Hoppas ni får en jättebra dag i alla fall! God Jul!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)