.

.

torsdag 9 december 2010

Den här söta ljuslyktan fick jag idag av mamma från chlaes ohlsson. den ska stå på skänken i framtiden så jag provade bara lite snabbt att ställa dit den fär att se på ett ungefär hur det kommer att bli men nu under juletid kommer granen stå där.

Idag har Robin varit i stan med dagis och tittat på julmarknad och massa annat och ätit lunch på McDonalds, och jag tror det var första gången som jag inte alls var nervös för att han skulle ut och åka med dagis, jag brukar vara så nervös så jag mår illa av oro för att något ska hända ute i kommunal trafiken med massa dagisbarn.

Ett stort steg för Michaela : )

Men undra om jag skulle vara lika lugn om det var Leo som skulle ut och åka, tror inte det va :).

Han som är så vild och aldrig lyssnar, jag har t.om svårt att sova natten innan när jag vet att han ska ut och åka.

Vi sitter i soffan och myser till Snövit men jag myser nog mest av julbelysningen = stjärnan och adventsljusstakarna :) senare i kväll blir det Criminal minds för mig.

ÖnSkAr DiG En MySiG KväLL

Y

3 kommentarer:

-fam bus- sa...

det är bara vanliga hormonsplitor... väldigt vanligt på bebisar mellan 3-6 veckor gamla.

kram

CiliaH sa...

Sv: Det var ytterst pyttelite smör och honung man skulle ha och jag kan tänka att det funkar även utan honungen i alla fall. Gott var det i alla fall :)

En trevlig kväll till dig med.

Cissi sa...

Fin!
Lyktor och ljus kan man aldrig ha för mycket av ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)