.

.

fredag 24 december 2010

Julaftons kväll

Vi har varit hemma hos mormor och morfar och ätit massa god julmat och efterätter, tittat på kallle anka såklart (jag sitter som en slav framför tv kl 15.00 varje år) och i år var faktiskt det bästa året någonsin för killarna var helt med och vi pratade om alla filmerna.
Efter kalle öppnade vi JULKLAPPARNA killarns fick sina älskade elgitarrer som dom frågat efter så länge men också bokstavs magneter magnettavlor och bilbana och det bästa av allt ett fotbollsspel. Jag fick ett present paket med min favorit parfym och hudlotion och en ny klocka som jag bara älskade och den var så efterlängtade eftersom min gick sönder för ca en månad sedan och jag lovade mamma att vänta tills efter jul med att köpa en ny.

Killarna var så igång att don knappt kunde sommna på kvällen och de spelade sitt forbolls spel in i det sista :)

Jag och killarna vill önska er en riktigt god jul


7 kommentarer:

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar:
Hej!
Tack detsamma ^^,

Keeya sa...

God fortsättning! :) Ser ut som att ni har haft en mysig jul! Kram

Linda sa...

Det samma till dig :) Härlig bild på dig och pojkarna. Ha er en underbar fortsättning nu! Kram!

Petra sa...

Godfortsättning. Underbar bild på dig och dina fina killar.
Kram

Emma-Lou sa...

Ser mysigt ut, GOD JUL!

Förresten, här på Blogspot måste man också fylla i sina uppgifter varje gång man ska kommentera ;-) Och klicka 3-4 gånger på "skicka kommentar" för att kommentaren ska komma fram, för att sedan komma till att skriva in en kod, hehe.

sara - mamma till wilda sa...

då önskar jag detma. Eller ska jag kanske säga god fortsättning =)

Cissi sa...

Så ni har också fått besök av tomten, trevligt :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)