.

.

måndag 13 december 2010

Lucia 2010

God morgon allihopa och glad lucia!
Vi har förberett oss för lucia firandet på dagis hela morgonen och avslutade med en underbar frukost med risgrynsgröt, vörtbröd med stark senap och julskinka och så klart lite lussebullar och pepparkakor.
Jag var på VI i förra veckan och köpte julskinka så att vi kan ha det till frukost fram till jul och lite till :)


Robin och Leo passade på att klä ut Tuffs till tomte dagen till ära och visst är han så söt ??


Vi hjälptes åt allihopa att stoppa batterier i Leos tärnljus och luciakrona.


Kram
Och sedan provade vi alla kläderna så att de passade, efter som dom har lucia utomhus så måste man ha overall under, men det gick bra, och en lyckligare liten kille får man leta efter.
Är han inte det finaste ?



Önskar DIG en UNDERBAR Lucia

4 kommentarer:

johanna sa...

Vad gulligt med en liten Lucia kille :)Ska bli roligt när vi får titta på när vår lilla son också får va med och gå i Luciatåg :)

Nathalie sa...

förstår du hur man får läsare till sin blogg genom blogstart? Har besökt 62 olika bloggar men ändå bara fått 2 läsare till mig blogg?

Snälla snälla snälla hjälp mig! :)

-fam bus- sa...

åååh så gulliga bilder :) hihi

Aha, jösses ja. Jag hade nog oxå tyckt att de måste varit lite konstigt om han sov under den åldern. Men nu vet ni ju varför... Stackarn :(

Kommer sjukdommen bli värre i sig??

Jag har jobbat med två killar (ungdommar) som haft två olika muskelsjukdommar...

Kram kram

christin sa...

sött! =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)