.

.

onsdag 22 december 2010

Medans vi väntade på maten passade vi på att göra jul grupper, det är något killarna brukar få göra varje år och dom tycker det är jätte kul, i år frågade faktiskt Robin för några veckor sedan när han skulle få plantera träd med tomtar:)




Jag tycker att Robins blev jätte snygg Även om less is more inte gäller när de gör sina blomster arrangemang.


Leo fick ingen julblomma i sin för dom var tyvärr slut men han brydde sig inte ett dugg och tyckte alltihopa var jätte skoj.

Middagen var också en succé killarna tyckte det var jätte kul med buffe och gott var det verkligen.


Nu tittar vi på musses jul och äter godis.
Gud tänk att det snart är julafton tiden bara rusar iväg.

5 kommentarer:

Maria sa...

Vad duktiga de är!
Blev ju jätte fint.

Kram Kram

Alex sa...

Jatte vacker blogg du har!!!
Det ser sa himla gott med julmat, tank om du kunde skicka lite till mig?! :0)

ha en bra kvall

•。★God Jul *** ★ 。* 。
° 。 ° ˚ Π____。*˚
˚ ˛ •˛•*/____/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥

onskar Alex fran Florida

Linda sa...

Vad kul ni verkar haft! Hoppas julafton blir minst lika trevligt!

sara - mamma till wilda sa...

hahaha Jag tror jag vet vad jag har att vänta nu när Wilda blir större

Mamma till William sa...

Hoppas att allt är bra med dig med familj.Önskar dig en mysig jul.kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)