.

.

söndag 26 december 2010

Megamind


I dag har vi varit på bio med Micke och Emma och tittat på Megamind.

Jag tyckte den var jätte bra men jag är en riktig sucker för tecknade filmer :) och det var en hel del riktigt bra musik i också som bla Guns´n Roses Welcome to the jungle och många många fler.
Efteråt så blev det lunch på Burger King men Leo var så mätt och hade tom lite ont i magen efter allt godis så han ville inte ha något alls att äta.
Efteråt följde de med oss hem en stund och Emma spelade både air hockey fotbollsspelet och körde bilbana medans Micke skruvade ihop Hoppetossa. (Pippis båt)

Jag blev riktigt ledsen idag när Emma skulle åka för när hon var här blev det ännu mer påtagligt hur mycket jag saknar henne och att ha henne här, men hon ska komma och hälsa på oss nästa vecka så det ser vi nor fram emot lika mycket både jag Robin och Leo. ( måste bara flytta alla deras leksaker som jag har gömt i hennes rum)

4 kommentarer:

Rockkärringen sa...

Tack detsamma till er och god fortsättning :)

Mira sa...

Låter som att ni haft en bra jul, härligt =)
God fortsättning,kramis

Carina sa...

Även vi har hunnit med ett biobesök under julen, Änglagård 3, känns som ett kärt återseende med gamla vänner :)

God fortsättning på alla helger, har ju en hel del kvar även om julen är över!
Kram Carina

Mamma till William sa...

Godmorgon o god fortsättning.Ha en skön måndag.kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)