.

.

tisdag 28 december 2010

Usch usch och blä

Måste bara beklaga mig....
Vaknade tidigt i morse/natt i en blod pöl i sängen. Hatar när det händer. Jag har iof turen att det inte händer mig särskilt ofta ca 1-3 ggr per år men jag hatar det lika mycket varje gång det händer och varje gång tänker jag att jag ska köpa en sån där supertunn bäddmadrass så madrassen i sängen inte ska bli så förstörd men jag tar mig aldrig i kragen och köper en.
Nu ligger lakarnen i tvättmaskinen och jag ska sätta igång med gröten och sen iväg till dagis och jobbet.

Kram så länge

3 kommentarer:

Linda sa...

Ja det händer mig en eller två gånger per år. Lika surt varje gång :(

Ha en fin dag nu!

Hanna sa...

Ingen bra start på dagen, hoppas resten av dagen blir bättre! När jag var gravid köpte vi ett madrass skydd på ikea, för jag var så rädd att vattnet skulle gå i sängen :-) En väldigt lyckad investering!

Anna sa...

Hej =) Ja de känns verkligen skönt att han äntligen har kommit =) Ha lagt upp kort nu =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)